2012-10-17
22:05:12

when everything goes from green to red
Inte lika bra uppdatering idag som igår men jag ska försöka uppdatera flera gånger varje dag.
 
Idag har jag varit inne i stan och kollat runt. Köpte knäskydd på Intersport för jag känner att jag behöver det till mitt nya solo så jag inte slår sönder knäna varje helg. Skulle dessutom behöva axelskydd men det finns ju inte och skulle nog inte funka iaf.
 
Har funderat på att jag vill ha en ny vinterjacka och kanske en glansig dunjacka.. skulle även vilja ha en nästan pälsjacka fast så klart inte riktig päls!! Men idag fick jag en idé om att jag kanske vill ha en höst kappa (istället). Hoppas på ett jobb så man kan köpa båda. Provade denna kappa på Bikbok idag. Vad tror ni om den??
Gillar att den har två nyanser av grått och att den inte blir super lång på mig som inte är så lång :)
Vet ni vart det finns fler snygga kappor??
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: