2012-10-22
13:40:52

And i´m feeling good
Igår var det träning för hela slanten. Först 9-11 efterdet köpte jag något att äta sen var det dags att träna med Wilma och skapa ett solo till henne. Shit vi blev nästan klara. Så snabbt har jag aldrig gjort ett program förut :) Och det blev bra så inte alls ihop stressat.  Sen åkte jag hem åt mat och åkte iväg igen för träning till halv 10.
 
Underbar dag men är lite trött i ryggen nu. Så idag händer inget speciellt ska väl se om det finns några lediga jobb som väntar på mig.
 
 
I lördags efter tävlingen åkte jag och tog en snabbfika med Filippa och Sara. Sååå kul att träffa dom igen. Det finns alltid så mycket att prata om så vi hann inte klart på långa vägar men snart är det jul och då är ALLA i Linkan igen.
 
Puss på helgen
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: