2012-11-19
12:32:33

this weekend was so..great
Har haft en härlig helg med mycket som hänt. i fredags blev det bio med Challe - såg Breaking Dawn part 2. Super bra men den är nog inte min favorit. Sen i lördags kom Lisa till Linkan :) så kul att träffa henne och som vanligt blev det mycket trevligt och mycket skratt. Vi tog en runda på stan innan jag var tvungen att åka hem för att förbereda mig för inflyttningsfest hos Emmy :) Det var kul kände ingen annan där men det är kul att träffa nya människor. Och igår så var det som vanligt träning som gällde. Nästa helg blir det tävling för några utav tjejerna så det var finslipning som gällde!!
 
 
Nu gör jag inte så mycket har skrivit in mina jobbtider i kalendern och kollar på "Bad teacher" som går på tv.
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: