2012-05-13
19:20:42

SM

Ojoj VILKEN HELG!! Helt galet bra!! Teamet och duetten till final och Anna och Clara tog även hem SM-SILVER med duetten!! GRATTIS TJEJER <3 jag hamnade precis utanför final.. Segt men JAG GICK VIDARE TILL CUP OF CLUBS i Belgien i sommar :) jiiiiihu!!

Sen tog ju även Elin och Samina hem guldet med duetten och så tog J1 hem guldet med teamet!! S2 tog brons och S1 tig guld i team senior! Tove och Sofie tog hem guldet med duetten!! Har jag glömt nån?? Helt galet bra helg helt enkelt!!

GRATTIS ALLA TJEJER <3

Men mest glad är jag för CUP OF CLUBS!!

Puss på er


Kommentar:
#1: Milla

Om du bara visste hur stolt jag är!!!!! Så otroligt glad att du når dina mål och får göra det du älskar. Otroligt stolt. Älskar dig bästa syster yster <3

2012-05-13 @ 20:43:59
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: