2012-05-23
14:45:20

I just love the sunshine
ÄLSKAR VÄDRET!! har gått i shorts två dagar i rad nu och det är inte ens kallt!! YES sommaren kanske äntligen är här :D lunch ute med Lisa idag helt galet härligt att sitta te och äta thai silk buffé!!
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
strax dags att gå till teatern för att jobba. ännu en föreställning att få ihop men först ska jag chilla lite framför tvn :)
------------------------------------------------
puss på er

Kommentar:
#1: mamma

Hejsan gumman! Håll dig i så du inte ramlar ner. Jag tänkte bada i dag i Svinstadsjön men ack det sket sig ju. Ingen stege att gå ned på i vattnet. Det var lite grönt innanför bryggan så jag hade inte lust att gå ut. Hade ju kunnat lirkat mig i på bryggnocken, men ville inte gå i det gröna in till stranden. Kändes inte som det var riktigt ok. Jag är jätte arg nu. VART ÄR STEGEN.

2012-05-23 @ 19:34:29
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: