2012-07-12
19:42:16

Instagram
Har gått och skaffat mig instagram om det är någon utav er som vill följa mig även där. ericagrebner heter jag på instagram. Har inte lagt upp så många kort där ännu men jag kommer väl igång där oxå :)
Idag har jag först varit på interjuv på Medly för funkykidz får se hur det blir med det. Alltid bra att ha någon inkomst men hbehöver mer än dom timmarna. Någon som vet något jobb?? 
Sen har jag blivit interjuvad av corren som troligtvis hamnar i tidningen redan i mororn. Tippar på många kort för jäklar vad han fotade!! 
Tillsist så träffade jag Emmy och Åsa och vi tog en shoppingrunda på Ikano dock ingen shopping för mig för jag är inte så tät för tillfället :P hehe som sagt jobb var det ja!!
 
puss på er

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: