2012-01-09
00:00:09

nice to see ya again



ojoj inte uppdaterat på en vecka nu men har varken haft tid eller ork till det. så får det va ibland men nu ska jag förska uppdatera lite oftare iaf :)

var ju uppe hos johanna och som ni sett så kom jag fram och som ni märker kom jag hem. Finns inte så mycket att säga om det förutom att det var GALET KUL, ROLIGT, KALLT,GOTT NYTT ÅR, SNÖIGT,MARIO CART, SKÖNA MÄNNISKOR(haha) OCH VI SAMMANFATTAR DET MED - WHAT HAPPENDS IN BACKE - STAYS IN BACKE!!!!!

efter det har vi varit hemma hos milla och peter och ätit middag. igår var vi på kolmården hela dagen och kollade på djuren. det borde ni göra nästa år!! åka till kolmården på vintern, gratis inträde endast den dagen på året!!

hade nästan gjort klart ett litet kollage av min jul och nyår men då stängdes programmet och det försvann så ni får nöja er med vanliga bilder.





puss på er


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: