2012-01-24
23:05:49

date?
okej jag erkänner!! jag är medlem på en dating sida men är inte så aktiv.. iaf så förvånas jag över vad folk väljer för profinbilder. sett nån som har renhorn(deadem) på huvudet, många killar har utan tröja - visst trevligt att se om dom är tränade och så men jag får mer uppfattning om personen på hur den klär sig. alla skriver som presentation "jag är inte så bra på det här med presentationer men..." eller "...när jag inte sitter här så gillar jag att träffa vänner och gymma (vilket är en stor del av mitt liv)" undra hur många som skriver att dom gymmar/tränar bara för att det ska se bra ut??
vad tror ni? hittar vi på eller förstorar saker om oss själva ihop om att fler ska tycka om en eller blir det motsatt effekt??

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: