2012-12-01
09:27:00

MAKE IT WORK - NOW
Håller på att få lite halvt panik över att jag för första gången inte vet vad jag vill ha för dräkt. Kan inte komma överens med mig själv om någonting gällande dräkt. Färg, modell, uttryck - allt vet itne hur många, enligt mig, snygga modeller jag målat men vill inte ha någon av dom. Vilka färger, ska den tona eller inte, nått ska sticka ut och hur gör man det. Det börjar bli dags att bestämma sig så att sämmerskan kan börja. Förslag och idéer mottages mer än gärna. För jag har fastnat med Thomas ord i huvudet - tänk nytt, nått vi inte har sett förut.
Hmm inte så stort problem tänker ni och ni har rätt men jag brukar jämt ha en färdig idé direkt men nu verkar den inte vilja infinna sig.....
 
Några av alla dräkter jag har.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: