2012-12-09
15:44:00

Let me go
Träning i morse och det gick väl bra. Känner fortfarande av förkylningen - usch!! Inget kul när man är super taggad och det går bra med allt fram tills man sätter ihop allt till musiken. Jäkla förkylning. Hinner ju bara halvvägs tills men får upp flåset pga den jäkla förkylningen kommer fram. Klaga, klaga, klaga jag vet men så får det va idag :) För annars är det bara bra idag och hoppas på mindre förkylningsflå ikväll!!
 
Äntligen har jag mitt svarta nagellack - så för att fira så fick mina naglar lite ompyssling. Kan kännas som en självklarhet för vissa att man äger att svart nagellack men detta är mitt första. Tänk att det har tagit 22 år :O
Självklart så kommer ju både det svarta nagellacket och det glittriga från Gina Tricot :) 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: