2012-12-12
22:25:34

Inventering
 
En lång dag går mot sitt slut. Har insett att det är 121212 idag och det är ju lite festligt men inte helt överväldigande för mig. Gick däremot upp halv 6 i morse för att börja jobba 07.00 och fram till 17.00 så några timmar skarapade vi ihop idag, pip, pip, pip dom där pipen kommer förfölja mig i mina drömmar i natt :) Säger bara inventering och härliga tjejer på jobbet!! Sen träning med showisarna och det går framåt. Ni kan ju tjejer bara ni inte släpper ut infon genom andra örat :) Jobba på så sitter det på söndag!!
 
Nu ska jag kolla klart på Ink master sverige - HEJA JACOB!! Sen ska jag kolla på julkalendern för den ahr jag inte sett idag :)
 
sovmorgon i morron?? Ja tack!!
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: