2012-08-22
21:50:19

to day for me tomorrow to you
Idag blev det upp med tuppen och skjutsa mamma till jobbet - kämpigt! Men sen när ajg kom hem igen så tillät jag mig själv att sova lite till men sen blev det fix och åka till stan för att leta present till mamma som fyller år på lördag. Hittade flera saker men köpte inget utan ska göra det tillsammans med systeryster men jag kom hem med en ny skinnjacka till mig själv :) Nöjd som jag har letat! Hittade den på Gina Tricot, tror den var nyinkommen för det fanns väldigt många av den och jag har inte sett den tidigare och jag brukar besöka Gina med jämna mellanrum så jag har koll på det mesta. (Bild kommer)
 
 
Nu ikväll har Lasse, Lena och Jimmy (& Ella) varit här, vi kollade bilderna från bröllopet och tittade på när jag tävlade på Cup of clubs. Jäklar så bra jag var asså!!
 
Nu är det snart dags för Breakin News med Filip och Fredrik och idag ska jag se hela programmet, inte missa första delen som igår bara för att vi pratar för mycket på våra föräldramöten..
 
puss på er
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: