2012-08-21
14:52:54

podcast 100
Har nu sökt lite jobb, fanns dock inte så många men ska leta vidare. Tycker inte om när man ska ansöka via en externa hemsida och så har man för  länge sedan skapat ett konto och glömt bort lösenbordet och så kan man inte få ett nytt lösenord och man kan inte skapa ett nytt konto för att ens e-mail redan används. Man blir utlåst.
 
 
Vet inte om det har undgått er men jag följer ju maniskt Filip och Fredriks podcaster och uppskattar dom väldigt mycket, dock (dåligt av mig) så kollar jag först nu på deras 100:ade podcast. Har lyssnat på den innan men inte kollat för än nu.
 
Förstår inte riktigt hur dom funkar för dom är så smarta samtidigt som dom verkar lite lätt blåsta :) älskart!!
 
puss på er
 
 

Kommentar:
#1: Dan

Hej där! Tack för senast!
Visste inte ens att de hade en podcast, gillar både podcasts och dem (och ja, de är lätt blåsta) så den måste jag tanka ner.

Det där med att söka jobb och behöva regga sig på varje enskild sajt så så himla korkat... irriterar mig på det ständigt

Svar: Hehe ja gör det!! Dom är super roliga :)
ERICA GREBNER

2012-08-21 @ 15:47:48
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: