2012-08-12
12:31:18

grab the pen
Känner att det var längesen jag verkligen skrev nått här..Har inte riktigt kännt för att göra det på ett tag men nu ska det bli ändring igen :) Jag är tillbaka i Linköping och letar jobb förfullt så säg gärna till om ni vet nått ställe som söker! Och eftersom jag inte har nått jobb ännu så blir det mycket smådrillande och drilltänkade för mig och idag hade vi även första träningen på säsongen. Gick väl bra fick staven på armen när jag gjorde dubbel hjulning så den mosade min stora biceps, men jag tog den!! Nu väntar även tre dagar fulla med drill :) Hoppas hinna med att göra hela grunden på teamprogrammet, Anna och Claras duett och Lisas solo samtidigt som ajg ska hinna träna in nya trix och grejer till mitt solo och förhoppningsvis min och Idas duett. Mycket nu!!
 
Detta får räcka för nu men somsagt säg till om ni kommer på nått ställe där som söker folk!!
 
Bjuder på denna :)
 
puss på er
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: