2011-10-11
22:43:47

och jag har en plats under taket


tillbaka i kalmar och jobbar på. är jätte nöjd med mitt nya solo - tack Thomas!
programmen här börjar ta form inte alls mycket kvar nu. det går bra nu!

får se om träningsvärken har gått över i morron, i så fall ska jag nog ta en runda på löpbandet innan jobbet. inget roligt väder att spinga eller gå ute i nu. blåst och regn lite då och då.

är även sugen på parmaskinka och melon som vi åt i Italien så ska nog ta mig till affären i morron och se om dom har nån bra skinka.

puss på er


Kommentar:
#1: Filippa

vilken fantastisk bild du hittade då, du kanske borde förklara att vi ser ut som vi gör eftersom vi har ätit ej gigantisk middag;)

2011-10-12 @ 11:16:16
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: