2011-01-13
22:32:19

tired all the time
idag har vi masserat hela dagen :) SKÖNT
klassen blir roligare och roligare för varje dag och den första att lägga till mig på facebook var niklas. kul

nu har vi pysslat kort till milla och monica och nu ska jag slå in paketen till milla. får aldrig gå och lägga mig.....hatar den här veckan för att jag har såååå mycket att göra och aldrig får sova och måste gå upp tidigt.......... men det är kul i skolan och på träningarna så det funkar. bara surt att inte fått komma hem förän 2100-21.30 någon dag. tur att man är ung, pigg och fräsch :)

som sagt mycket att göra så det här får räcka som uppdatering.

passar även på att säga att jag inte kommer länka på facebook längre men jag hoppas att ni hittar hit och läser iaf :)

puss på er


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: