2011-02-13
22:22:28

!!bronsmedalj!!
igår var det tävling i borås, knalledrillen :) gick super bra för mig, dock lite tabbe i början av programmet men bronsmedaljen tog jag hem!!
teamet var inte med för at någon basill hade attakerat anna så hon var sjuk.tråkigt men vi har ju redan kvalat så det var lungt :) frida kvalade till sm :) nu är det bara 2 starter kvar som ska kvala och det fixar dom på rm!!

bilder ifrån tävlingen kommer när jag har fått dom av milla.

idag har jag pluggat - prov i morron - kan typ inget känns det som.. men det får väl gå som det går, så svårt att få in alla latinska namnen.

så var det träning nu ikväll, kunde inte göra så mcket för jag stuka fingret igår på uppvärmningen innan jag skulle köra - ajaj! men vi ändra om i a-gruppens program så nu är det super!!

ska sova nu för jag är galet trött!
när pappa säger att man ser trött ut är det dags att sova.

puss på er


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: