2011-12-19
22:44:15

16,17,18 december

Jag har haft en mycket bra helg och har därför inte hunnit/orkat uppdatera bloggen.

I fredags åt jag och Lisa julbord på O´learys - väldigt gott och värt pengarna dock var det mest medelålders män och var "på lyset" men det var lungt det vara ju bara en som kom fram och hängde över vårat bord. Vi kommer även vara med i Kalmarposten med vimmelfoto....dagen fråga var Favorit manligskådis. Självklart tänkte jag ju direkt på Persbrant (pinsamt nog) och så säger ju han fotografen att man även får välja just Persbrant....så nu kommer det stå i Kalmarposten att jag gillar Persbrant mest av alla manliga (svenska) skådespelare.



Sen i lördags hade jag tvättstugan och sen var det stan med Lisa för att handla dricka och strumpbyxer för kvällen. Sen bytte vi julklappar med varandra och jag fick två vinglas :) Jaaa! dock så tyckte jg det var lite små mysigt att dricka vin ur cola glas :) kvällen spnderades på julsittning och mellan fest för att sedan fest loss som tusan!

Igår låg jag i sängen största delen av dagen :) skööönt! och sen åkte vi till robert för lite fika och mycket youtube klipp.

puss på er


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: