2011-12-13
23:32:51

13 december
nu sitter jag här 1½timme senare..skulle bara dragit ihop lite enshiladaz :) hehe stavning på den vafri!!
men upptäckte att jag intehade några tacobröd när jag var klar med allt annat...så vad göra?? joo jag startade min hjärna och kom på att jag ska göra en tacopaj! jag gör pajdegen och kör igång. degen ska ju "vila" i ca 20 min så där drog tiden iväg. sen ska degbotten in i ugnen först och sen kan man börja slänga i grejerna i formen. sen är det bara själva ugnväntan kvar såå ja nu äter jag min livsförsta egengjorda tacopaj :) och den vart fan AS GOD!!

Lucia idag med men har inte märkt nått av det...tråkigt..

kollar nu på MUSIKHJÄLPEN och har ni inte skänkt några pengar än så GÖR DET NU!!

puss på er


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: