2010-09-01
15:43:07

VM mer och mindre
inga VM-dvder idag heller....i morron måste dom komma! anna, sara och åsa fick sina igår.. jag vill oxå ha dom.
men jag får väl nöja mig med youtube ett tag till.

och mina fina kort så klart :)
frankrikes seniorduett. ME LIKE!!
 japansk junior - naoya moro världsmästare 2010
junior pallen tjejer
1: Sayaka Hongoh, Japan
senior pallen tjejer
1: Tomoe Nishigaki, Japan
junior pallen killar
1: Naoya Moro, Japan
senior pallen killar
1: Shuichi Kawazu, Japan
duett junior pallen
1: Japan
duett senior pallen
1: Japan
team pallen
1: Japan


måste lägga upp den här bilden igen och den kommer nog komma fler gånger. gillar den starkt!!
sara och jag med japans team :)


åsa och jag i väntan på att få mat
(saras kort)
chill på flyplatsen
(saras kort)

idag har jag inte gjort så mycket..sprungit dock så det är ju dktigt av mig :)

nu kom mamma hem. ska nog springa och säga hej.

träning ikväll med show!! tagga

puss på er


Kommentar:
#1: Åsa

Åh vad jag var hungrig där! Ge mig nått att äääääääätaaaaa!!!

2010-09-02 @ 08:29:49
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: