2010-09-03
18:57:35

fredag :)
skjutsade mamma till jobbet idag eftersom jag ville ha bilen. men när jag kom hem så gick jag och la mig ett tag till och när ajag sedan vaknade så var det strömavbrott....så jag somnade om igen i hopp om att strömmen skulle vara tillbaka när jag vaknade..men nej då det var den inte. så då sket sig mina planer med att duscha eftersom jag inte kunde föna håret eller nått då. så letade fram lite kläder och gjorde enklaste frisyren..knut. sen åkte jag till stan. arbetsförmedlingen först och sen gick jag till banken för att sätta in pengar på mitt konto..gick så där..man kan tydligen inte sätta in 20lappar..för mina fastnade så efter det kunde ingne sätta in sedlar. hehe bra gjort av mig!! sen blev det lite shopping :) kom fram till att jag nästa inte shoppat sen ullared..hur har jag kunnat hålla mig??

Tanja party top 199:- Gina Tricot

Fanny shirt 199:- Gina Tricot

halsband 89:- Gina Tricot

Greggy T-shirt 149:- Bikbok
min fynd idag :) nöjd.

i morron blir det Jönnet!! taggad.

puss på shopping


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: