2010-10-03
22:45:20

söndag
idag harjag haft mycket för mig, sovit, kollat vm, med milla och peter, sen kom mormor och  morfar hit på en fika för att fira pappa som fyllde igår (HURRA). så mer tårta och fika :) sen skickade jag arbetsrapporterna och åt mat för att sen åka och träna :) me like!! kan inte bli för mycket drill!!

nu kollar jag lite på tv med mamma och pappa. ska snart gå ner till mitt och göra mig redo för sängen. i morron blir det att åka till arbetsförmedlingen....usch. menmen så kan det va.



två kort från när jag var nere hos sara i jönnet :) så roigt att båda hade samma kläder på sig i fredags som då..och båda hade tänkt att det var ju bara den andra som sett dom...sköna vi är :)


puss på er


Kommentar:
#1: Sara

Hahaha, det va sjukt kul! =D

2010-10-04 @ 00:29:00
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: