2010-10-24
22:14:29

söndag
idag var det kämpigt att gå upp...mobilen ringde kvart i 6..usch! hade lust att ringa till mamma och gråta lite så hon kunde säga att jag fick strunta i dagen och sova vidare men jag struntade i det sen och gick upp. sen åkte jag till stan kvart över 7 för att åka til gnestad med orkestern och drillisarna :) hehe kan säga att om ni inte har varit i gnestad så missar ni inget..herregud så segt ställe.. men vi var ju med på en tvinspelning för svt! ett program som handlar om lycka och ska sändas i vår. hoppas det ser bra ut.. dom var nöjda iaf!

sen när jag kom hem hoppade jag in i duschen för jag frös sjukt mycket efter att ha marschat i uniform ute i regnet! buurr!!
och sen halv sov jag i min säng i typ 1 timme :) skönt men sen var det bara upp och äta lite och åka till träningen.
Bra jobbat idag tjejer!! teamet kommer bli super bra och bra jobbat anna och clara som tog deras travellings 6gånger tillsammans!!

 anna och clara :)

nu har jag druckit oboy och ska se litef film om det finns nån bra på tv..beck går ju på 4an och har ju sett den förut så hänger ju med i handlingen iaf :)


mycket uppdatering men så kan det va :)

puss på drill


Kommentar:
#1: anna<333

fin bild på mig och clara! ses imorn=)



kram anna

2010-10-29 @ 16:22:58
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: