2010-10-02
19:22:55

dålig uppdatering
igår hann jag inte med att uppdatera. först skjutsade jag mamma till jobbet och sen när jag kom hem igen ville jag krypa i säng igen men nej då..då dammade jag bokhyllan och pysslade kort till pappa. sen åkte jag till stan för att jobba. bjöd på brämhults smoothies.

sen åkte jag och handlade present och cider för sen var det dags att äta och fixa till sig och åka till kvällens party!
saras syrra och kompis har fyllt år! roligt folk men kände inte så många men det var kul iaf :)

idag gick jag upp tidigt för att fira pappa men sång och paket! HURRA!!
annars har jag tränat, sovit, kollat  på vm, slagit in paket och grejat!!

puss på er och spec. pappa efter som han fyller år idag :)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: