2010-11-28
22:54:01

söndag
idag har vi haft strömavbrott i stortsätt hela dagen så det blev mycket tid med familjen idag speciellt när milla och peter var här :) KUL men ingen mat kunde vi laga utan strömmen så vi fick åka till ikea och äta mat. gottigt det med! letadeäven efter att par snygga kilklackskor. det jobbiga är att jag har en bild i huvudet på hur jag vill att dom ska se ut och det finns inga sånna..tusan men jag ger mig inte!!!!!!! jag ska hitta dom
efter ikea så åkte vi till träningen. kul och nyttig träning idag och så var ju sara där och livade upp stämningen lite extra idag :) man har alltid lika kul med sara!!
bild från när vi va i bergen drill-VM

sa igår att ni skulle få lite bilder från gårdagen men dom får komma i morron istället :)

puss på er


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: