2010-11-01
21:15:59

måndag idag
skjutsade mamma till jobbet i morse för att sno bilen :)  sen åkte jag hem och sov lite till för att sen frächa till mig lite och åka till challe!! hände mycket på vägen hit. först hoppade det upp en hjort på vägen och bara stod och stirra på mig men den hoppade vidare efter ett tag och sen spelade dom saras och min duettlåt på radion :) toto-africa!! blev nästan tårögd när jag satt och sjöng med :) och sen några minuter efter det så hoppade ett rådjur ner från et berg mitt på vägen. hehe spännande resa till rimforsa!!

sen har challe och jag ätit pizza o kebab med hallonsoda som vanligt!! mmmmmmmmmmmmm
och vi så har vi lurat en gubbe att challe och jag är tillsammans hehe så himla kul


nu kollar vi på hollywoodfruar och ska snart skölja ur färgen ur challes hår :)


puss på er



challe och jag i ULLARED


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: