2010-11-29
19:03:58

måndag
drömde jätte konstiga grejer inatt igen..för engångs skull så kommer jag ihåg vad jag drömmer...konstigt!

idagstod det på schemat att gå till arbetsförmedlingen. det gick bra kände bra efter mötet. men har fortf. inget jobb så någon som har nått jobb på lut??
sen gick jag till naked juicebar och hämtade en skiva av lindale. och så letade jag skor men hittar verkligen inga som jag vill ha någonstans...eller om jag gör det så finns dom inte i min storlek..usch!!
så letar på nätet oxå och har hittat ett par på bubbleroom.se ska me milla och challe om smakråd!! mamma tyckte dom var snygga så en bra början :)

för övrigt så fryser jag som fan här hemma..usch så kallt det är överallt. att bo i ett varmt land skulle itne sitta fel för tillfället!! men snö är mysigt och så men måste det vara kallt för att det ska snöa?? hmm det är kanske det milla ska  forska om?? måste det vara kallt för att det ska snöa?? funkar snökanoner när det är varmt?? jaaa du milla det kan du klura ut!!


649:- på bubbleroom.se
vad tycker ni??

puss på er



Kommentar:
#1: Åsa

Fina skor!

När jag inte hittade nått jobb på arbetsförmedlingen så skickade jag på chans mitt cv och ett kort brev till alla butiker jag kunde komma på. Maxi, OBS, Hemköp, Toys, BR osv... fick svar från flera, så mitt tips är att inte vänta på annonsen utan söka ändå, kanske trillar ditt brev in på chefens skrivbord samma dag som nån slutat och simsallabim så har du ett jobb!

Kramen!

2010-11-30 @ 08:14:56
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: