2010-11-21
21:08:16

drilltävling
jaha då var man hemma igen efter 2 dagar i västervik. alla har gjort superbra ifrån sig :) jag vann solot så klart eftersom det vara var jag som var med i senior klassen men jag gjorde även en godkänd omgång tog alla trixen med lite slag på det andra men det tränar i vi bort! sen gick det super med teamet! 8 tapp tror inte vi har haft så lite på träningarna nu innan men vi kan när det gäller!!! super bra jobbat show!! <3 en andra plats och en bra omgång!!
a-gruppen gjorde en bra omgång tror det var lite nerver som kom med ut på golvet men ni var super duktiga!
anna och clara kom  3a i duett junior :) ni är  så duktiga!!!!!! båda tog travelling :)
alla andra gjorde super omgångar oxå!! jätteduktiga allihop!

det är alltid kul att åka iväg med alla drillisar och att sen andra drillare!

när jag kom hem förut så somnade jag direkt på mammas och pappas säng och sov i typ 2 timmar :) skönt

nu kollar jag och mamma beck :) och ska lägga in bilderna och filmerna ifrån helgen!! så det kommer upp bilder här på bloggen senare eller i morron.

puss på er alla drillisar


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: