2010-06-18
22:52:01

lyxhustru, min framtid??

idag har jag varit på stan med milla :) och shoppat och ätit på ming!! smaskens


sen åkte  jag hem för att hämta lite grejer jag hade glömt att ta med mig när jag åkte in till stan och sen åkte jag  till olle för att göra ett marschprogram som vi ska ha i Prag.
på tal om Prag så åker vi dit på tisdag och kommer hem nästa måndag:) vi ska stanna i berlin i 2 dagar på  vägen ner oxå.
får se va vi hittar på blir nog lite party och shopping utöver det som är planerat.


köpte glajerna idag :)


dagens fynd: väska och glajer från H&M, linne och shorta från Bikbok



marschträning hos olle :)



kom även fram till att jag har shoppat väldigt mycket den sista månaden :D

2 linnen bikbok och gina tricot
1 shorts bikbok
1 jeansjacka bikbok
1 jeans shorta gina tricot
1 cykelbyxer bikbok
1 mjukisbycker bikbok
3 shortsdressar gina tricot, bikbok, carlings
1 vita tygskor skopunkten
1 höga vita converse intersport
1 halsduk gina tricot
1 tröja monky
1 byxleggins gina tricot
1 väska H&M
3 solglasögon gina tricot, H&M
2 senilsnoddar till solglasögon bikbok
2 ringar gina tricot, bikbok
1 iPhone :)

I LOVE IT!!


Kommentar:
#1: Åsa

åh 5, 6, 7, 8

skolmusikkåren framåt, marsch! Kul med nytt program, kul med resa till Prag. Hoppas ni får superduper kul!

Kram

2010-06-19 @ 09:43:20
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: