2010-06-20
18:57:44

ännu en söndag

idag började jag dagen med att ut och springa det blev 4.2km på 25 min. de får duga :)
sen har jag sytt lite, lagat ett bikiniband och sytt dit en ficka i min uniformsjacka så jag kan ha min mobil med mig när vi marschar.

har även skrivit packlista för prag vi ska vara borta i 7 dagar och jag fylld 2 A4 papper med grejer jag måste ha med mig.
ska nog börja packa llite ikväll för i morron ska jag till frissan och toppa och slinga. sen kanske jag ska hem till vicko en snabbis för han fyller år :) grattis i förskott!
får se om jag hinner träffa oliwen..vill men måste packa och sova.
bussen går vid 4 natten till tisdag. KUL


och jag har tvn tillbaka alla kanaler funkar men inte för att tall fan är borta utan för att pappa har flyttat på parabolen :) tack pappa!!

det får räcka med uppdatering nu.
pusshej


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: