2010-07-08
18:05:03

winnerbäck

blev intt så mycket tömning av filippas barskåp..blev först sitta ute och chilla på nh. nr vi kom hem  till filippa så var vi för trötta för att tömma hela skåpet men vi tog slut på det som återstod i en vodkaflaska. sen prata vi masser och hade trevligt. när åsa hade cyklat hem så hade jag och filippa pyjamas party som bestod av att vi gick och la oss och klagade över våran  bränna som vi skaffade oss i varamon igår.. hehe party till tusen!!



solbrännda tjejerna!!


idag har jag varit en snabbis på stan med filippa.
tog ett till hå i mitt högra öra :) fint
sen tog jag även en sväng förbi systemet för det är ju winnerbäck ikväll och ullared på sönda med challe!!
då kan det vara  bra att ha lite grann, om man säger så.

sen kom mamma och pappa och hämtade mig och så åkte vi och spelade äventyrsgolf i berg och åt glass. som vanligt så vann pappa golfen..fattar inte hur han gör!

mamma och pappa :)  
min och mammas glass


ikväll blir det att sitta vid stångebro och lyssna på winnerbäck :) ååh han är så bra!!
mys, jordgubbar och förhoppningsvis kubb

puss på sommaren älskar allt med den här sommaren!!







Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: