2010-07-14
00:39:15

ullared med challe
dagarna i ullared var såå hilma underbara och roliga! mycket shopping blev det..gjorde av med 2700..hehe oj då ;)
men är nöjd med allt ooc köpte inget som jag inte behöver..bra shopping helt enkelt!
men blev lite sur när vi kom bort till kläderna för det fanns typ inga små storlekar kvar så var tvungen att vara jobbiga tjejen och fråga efter rätt storlek hela tiden..och ibland fanns det nån kvar. men fanns verkligen inte nåra BH:ar i min storlek förutom sånna med hello kitty och snobben på..så det sket sig..( men köpte 2 fina på lindex idag istället).
vi bodde dessutom i en jättefin husvagn med förtält och allt till :) så vi kunde inte haft det bättre.

tack challe för en super nice ullared tripp!!



challe började brumma bilen ner och efter jönköping så bytte vi så båda får parta loss medans den andra kör!!

nästan framme!!

challe redo för shopping!!                                               jag redo för shopping :)

boris va som vanligt uppe på taket och tittade           då var det dags för shopping!!!!

challe i fullfärd med att shoppa

challe ocj jag med våra vagnar :) challes till vänster och min till höger!!

våran fina lyxhusvagn på campingen :)

chill i husvagnen :)

dags att sova och tagga för ännu en dag med shopping i ullared

glasstajm :)


detta får räcka med bilder hoppas ni orkat titta igenom alla :)
kan bara säga att vi hade sjukkul :)

jag kan verkligen rekomendera att åka dit om man inte redan gjort det och fått en uppfattning av det. men jag tror det handlar om vilken inställing man har när man går in där..tänker man att man ska ha kul istället för att tänka på hur mycket folk det kommer va där inne så kommer man ha det suuuuper :)


puss på ullared



Kommentar:
#1: Challe

hahaha, du menar att man ska låta bli att lacka ur på folk dom första tjugo minuterna? ;)



tack själv ! det SKA vi göra om :)

2010-07-14 @ 13:05:38
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: