2010-07-06
12:40:50

sommar
ååh skulle precis trycka på publicera så försvanna allt jag hade skrivit så jag får väl börja om.

blev ju ingen uppdatering igår så får bli mer idag. hann inte ens sätta på datorn igår.

var i varamon igår med åsa och filippa. ingen hade med sig nån klocka så hade ine riktigt koll på vad klockan var men vi åkte nog därifrån vid halv 5. jag brände mig ganska så bra igår med. men inget klagande är inte, det gör bara lite ont men snyggheten tar över så inget att klaga över.

varamon


sen blev det hem för att äta mat och duscha och sedan åka till filippa och köra singstar med filippa, åsa och sara. oliwen skulle vari med men ingen fick tag på henne, kan oxå vara att dom andra hade fel nummer till henne men jag fick sms av henne förut så hon lever iaf!!
och jäklar vad vi tjocka oss igårkväll, vi åt upp en chipspåse, tre micropop påsar och shit. GOTT
blev dock inte så mycket singstar pratade väldigt mycket istället men skoj det med.


idag har vi ledig dag ifrån varandra så ska nog åka och bada med mamma istället, får se vart det blir och om solen vågar titta fram ordentligt.


blir nog med uppdatering senare.

puss på länge

btw. JAG ÄR SUPER TAGGAD FÖR ULLARED PÅ SÖNDA!!!!!!!!!!!!!!!!



Kommentar:
#1: Åss

Haha rolig du är "idag är vi lediga från varandra"

2010-07-06 @ 12:51:10
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: