2010-07-20
21:03:52

solo - träningsvärk
hade lagom mycket träningsvärk när jag vaknade i morse men det stoppar mig inte för att träna i 3 timmar till idag :) så himla roligt mitt nya solo är..vill köra det hela tiden. thomas har verkligen hittat mig i solot oxå för jag stortrivs med det alla redan!! kan leva ut och svänga loss som bara den ;) men har inte riktigt kommit på vad det är för rörelse som jag har fått grymmt mycket träningvärk i halsen av.. gör till och med ont när jag gäspar.. inget bra de :)

i morron blir det att åka över till danmark och ha det bra för att sedan åka hem :) skönt att komma hem och ligga i min säng och tycka synd om mig för all träningsvärk. hehe

på torsdag blir det filmkväll med vicko :) mys!? hihi
och på fredag blir det troligtvis liseberg med matte!! jag kommer dö eller iaf kissa på mig när jag ska åka alla farliga karuseller med matte... hehe men det blir nog skoj!!

nu blir det morden i midsommer, men missar alltid slutet eftersom so you think you can dance börjar 22.00 :) men vad gör det när man får se sjuk duktiga dansare och underbara koreografer :)



puss på allt men mest på mitt nya solo :)




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: