2010-07-02
18:04:35

SOL
idag har jag hunnit med en hel del :)
började dagen med att köra mamma till jobbet kl 8 föör att jag behövde bilen.
sen sprang jag på våran maskin i 20min..fick inte bli mer för jag hade "inte tid" vill till stan snabbt så ja hann hem och sola. sen dusch och fix och sedan åkte röda faran in mot stan. där blefv det att gå till banken, köpa present till emmy och anton (som har inte flyttningsfest i morron), ladda på busskortet och till systemet oh köpa dricka till i morron.
sen har jag bara solat ute i solen hela eftermiddan :) skönt

vilken toppen dag!!

i morron blir det minst lika bra med minigolf med sara och åsa och sedan grillfest hos emmy och anton!
får troligtvis mina nya converse av åsa oxå, måste kolla med henne hur mycket det är hon ska ha av mig.
och jag får träffa oliwen med!!


här är jag, sara och oliwen när vi va i spanien



här är jag och åsa när vi tävlade på SM 2007 ( vi kom 4a)



puss på dagen och puss på morrondagen!!



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: