2010-07-25
22:02:47

i like
igår kom challe hit och hon hjälpte mig att flytta om i mitt rum..var inte det som var tanken för tänkte jag skulle hinnit med det på dagen med så blev det inte. tack challe för hjälpen!!

sen sov challe här och vi taggade för nästa helg och sen kommer matte och förstör hela taggningen med att säga att han ska till stockholm då. men sen räddar han hela dagen med att fixa till bio :) så vi gick på bio med matte, vicko, john och långhåriga niklas.  hehe super nice!! och matte var så snäll  och bytteplats med mig så jag fick sitta och mysa med vicko under filmen :)
och självklart så blir jag super kissnödig mitt i filmen och efter att ha hållit mig i 1 timme typ så var jag tvungen att springa på toa. typiskt mig

men nu blir det att tagga liseberg och halmstad med matte :):):):) wohow


puss på.. ;)



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: