2010-07-23
14:07:58

göra om
nu låter det väldigt mycket uppe ifrån köket.. tror dom håller på att riva ut skåpen. hehe fränt. vi har köpt nytt kylskåp, frys och en vinkyl och då måste man ju ha plats att ställa dom någonstans så nu ryker skåpen.

och på tal om nyss så tror jag att jag har lyckats övertala mamma och pappa att köpa 2 nya byråer till mig för jag har verkligen ingen plats för mina kläder! får hålla tummarna för att dom inte glömmer bort att detär en bra idée att köpa sånna till mig!
får se hur det går.

förutom det så försöker jag ladda upp mitt nya solo på facebook men det brukarinte gå så bra för mig när jag ska ladda upp filmer där så får se hur det går.. har ingen lust att lägga ut det på youtube bara för att folk vill se det. kan man ladda upp filmer här???? nån som vet?


puss på nytt!!  och lyxhustru?? hehhehehehe




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: