2010-07-06
16:31:06

bad med mammis

då har mamma och jag varit och badat i hjulsbro :) väldigt skönt men som vanligt kallt innan man har kommit i ordentligt i vattnet. och det blev ju ine bättre när två tjejer springer förbi en och rätt neri vattnet utan att tveka ;P
men jag kom i till slut och då var det väldigt skönt. hade dessutom ingen aning om att det var så långgrunt där kunde ju stå utanförbrygga så det underlättade oxå mitt badande. puss på långgrunt!

sen när vi kom hem blev det fika på mammas bullar :) ,gott, och en titt på vårannya granne som var SÅÅ lite och söt.


ikväll blir det wook till mat. jättelänge sen vi åt det och det är så gott. skulle kunna äta de minst 3 gånger i veckan!

och dessutom är det bästa tv-kvällen på hela veckan med
- allsång på skansen 20.00
- ullared 21.00
- so you think you can dance 22.00 , ikväll blir top 11 ihop parade med allstar dansarna. ååh jag vill oxå vara med!


vilken kväll det kommer att bli även fast man sitter framför tvn.



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: