2010-07-04
20:26:25

3 juli i bilder
här kommer bliderna ifrån underbara gårdagen


bad med åsa, filippa och sara i viggeby :)


sara tog täten in i skogen för att hitta en bergshäll att bada ifrån


vi andra var rät så skeptiska att hitta nått ledigt och tillslut fick vi gå tillbaka till bryggorna där alla andra var iaf :) men gu så bra vi hade det!!


sen på kvällen blev det grillparty hos emmy och anton.
johanna och jag va såå snygga när vi käka chips i köket ;P


dags för grillat :) jag ställde mig vid grillen ;P hehhe farligt


super glada tjejer :D sara och emmy


filippa glassar i solen :)


oliwen och sara


jag och oliwen försökte oss på att bli snygga på kort..här är ett "ganska" bra försök. hehe


SKÅÅÅL


partyparet anton och emmy


jag och oliwen kör en bröstning :) AJ


det var inte så illa som det ser ut..men kul var det


ehh party!!

den bilden får avsluta. kul hade vi





Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: