2010-12-02
21:17:15

torsdag
idag har jag packat och packat och packat om igen.. men jag är förvånad över mig själv som får plats med allt i en lagom stor träningsväska :) bra jobbat erc!!

har även lagat tacogratäng till mig själv och gott blev det tillomed :) fast det var ju inte så svårt bara att klippa upp hörnen på påsarnaoch hälla i formen men iaf. jag brände det inte i ugnen!!
sen har jag tränat nike och kört masser dans. kul

nu kollar jag lyxfällan och ska försöka gå och lägga mig innan 11 idag. hmm kanska kan lyckas..får se hur det går.

har fortf. inte fått mina skor hoppas dom kommer imorron!! ska ringa till kungssängen i morron med och prata med jonas! får se om han är snäll och trevlig.


så detta får räcka för nu.

puss på er


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: