2010-12-09
22:33:10

torsdag
idag sov jag ända till klockan ett :) skönt och jag sov verkligen hela tiden oxå. tror det behövdes!
sen har jag grejat och grejat, kollat bondi beach och topmodel.
sen har jag varit en snabbis på nybörjargruppens träning och tror det finns några stjärnskott där som kan flyttas upp :) och sen har jag varit och tränat med nike. så kvällen har varit fullproppad iaf.

nu kollar jag på veckans kanin. vet inte riktigt vad jag tycker om det programmet men det får duga för nu.



mamma har satt upp julgardinerna i köket snart är det JUL!!

eller tycker ni redan att det är jul??
när ska man ta fram tomtarna??
när ska man pynta huset med masser lampor i alla olika färger??
när ska man baka lussekatter och pepparkakor??
vad tycker ni?

puss på er


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: