2010-12-14
21:43:03

tisdag

kom hem från träningen för ett tag sen. vart var alla?? hallå!? men bra jobbat ni som var där :)


idag har jag även funderat på om jag ska börja en massageutbildning på helfart hela våren. det är yreksutbildning och man blir friskvårdsmassör. jag vill hålla på med något med kroppen och hälsa. är detta det rätta? ska jag lägga ner 39000 på det? jag tror det! ska ringa till dom i morron och fråga lite granna hoppas jag kan komma dit och titta lite och prata med dom. får se hur det blir.


försöker även komma på julklappsrim. går så där..det är inte min starka sida så det är därför jag börjar i tid det här året :P hehe fast vi brukar itne ha rim på våra julklappar men det är roligt så jag ska hitta på några!


puss på er


Kommentar:
#1: Marie

Kan tipsa dig om skolan jag går på nu. Det är en tvåårig KY-utbildning inom Hälsoturism. Du blir massör, spaterapeut, styrketräningsinstruktör och massa annat. Kan jobba med det ovan samt guidning, hotell mm. Skolan hittar du på www.orsa.se/scott Utbildningen är gratis och du får studiemedel under tiden =)

2010-12-14 @ 23:58:01
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: