2010-12-06
19:14:53

måndag + helgen
kom hem igår ifrån borås och en helg full av drillträning :) winter convention 2010!! har lärt mig masser nytt och användbart. måste säga att grundteknikpasset med jean-michel var bäst. såmycket bra att jobba med!
är helt slut i kroppen och i huvudet efter all träning men det är det värt!! träna med sååååå bra tränare!!

tog inte så mycket kort blev mest filmning men lite kort kommer. dock så fungerar det inte att föra över dom till datorn för tillfället men det kommer i ett senare inlägg!


så det är därför bloggen inte har blivit uppdaterad i helgen. och inte i fredags heller för då gick strömmen precis när jag kom ut ur duschen och mamma och pappa skulle åka till stockholm så då skjutsade dom mig till mormor så var jag där hela dagen tills bussen gick. och mormor ch jag var på stan och shoppade lite.jag köpte halsduk och uggs. kommer kort på det med. och så har pappa hämtat mina nya skor från bubbleroom idag :) dom passade såå bra och dom är super snygga!!!!!!


puss på er



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: