2010-12-10
20:04:25

fredag
idag har jag försökt hitta parkering i stan...vad gör alla i stan idag?? jag skulle ju bara vara i stan i typ 10 min. det var fullt i alla parkeringshus och på alla andra ställen där jag tänkte parkera så jag fick ringa till pappa så han fick komma på parkeringsställen. sen åkte jag till norrköping och milla så har vi handlat julklappar :) MYS bara två veckor kvar till jul!!!!!! men allt är inte klart men lite mer än hälften tror jag.
nu sitter vi (jag, milla och peter) och kollar på tv. hmm undra när jag ska åka hem?? hehe får bli snart tror jag men det är så mysigt hos systeryster!!
se så fin millas och peters julgran är!!!!! snyggast i stan!
gissa hur många grankulor det är!?!??!?!?!?
244st kul att hänga upp men blir nog förjävligt att ta ner hehe
puss på julen

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: