2010-08-22
22:34:15

toppendag
idag vaknade jag av att pappa höll på att spika upp lister i köket..usch

sen åkte jag till challe och chillade :) såå trevligt att träffa henne igen. och hon verkar ju vara på bättringsvägen. bara super hes nu. men det är alltid skojigt att vara hes tills man tappar rösten.

challe och jag på våran ullaredstripp

sen åkte jag till träningen,körde riktigt hårdträning med dom :) kul
körde även mycket på teamet idag. det kommer bli så himla nice känner jag.

i morron blir det att åka och hämta lappar ommin killgrupp eftersom han inte hade fått mitt mail med det i fredags. hoppas han har fått det nu.sen ska jag dela ut dom :) skoj hoppas det kommer många. sprid det!! drillkillgrupp startar måndag 30/8 17-18 vasa

kollar sagan om ringen nu..trodde jag itne hade sett 3an men det är tydligen den ja har sett mest av.....men kommer itne ihåg slutet. det har jag nog bara sett 1 gång iaf. ska nog kolla de nu iaf.

blir mer uppdatering i morron :)


puss på challe :)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: