2010-08-01
16:14:18

mys
hade jättemysigt hemma hos vicko igår och idag :) och jag typ äger på guitar hero! nästan iaf.

nu är det pippi på rymmen på tv :) nice fast pippi på de sjuhaven är bättre.

ska se emma gren hoppa höjdfinal sen. eller har den redan varit?? någon som vet?

och så har jag kommit på att vi måste ha showmys innan onsdag för då åker jag och sara till bergen och om en vecka åker/flyttar lollo till usa. huhuu så panik på den fronten. och måste hinna träffa vicko en gång till innan onsdag med. för sen dröjer det länge innan vi kan ses igen.
men har iaf bestämt mig nu! jag stannar i linkan ett år till och söker igen nästa år. älskar drillen och mina drillisar för mycket. vi som börjar bli bra nu. kan ju inte bara skippa allt då!




puss på show



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: