2010-08-23
12:10:05

!milla!
blev inget utdelande av lappar idag heller..men har iaf fått svar att jag får komma nu. men en annan dag. så super taggad över att starta killgruppen!

IMORRON KOMMER MILLA HEM!!!!!! :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D jippi hoppas resan hem går bra!

och så fyller mamma år på onsdag. vad ska jag köpa???? har verkligen ingen aning.. milla och jag brukar ju jämt gå ihop om det. men lite jobbigt att gra det eftersom jag är i linköping och hon någonstans i kenya, vet inte vad stället heter..någonstans runt mombasa.

men får väl se om jag hittar nått till mamma idag. får gå igenom varje affär väldigt noggrannt.

puss på milla


Kommentarer:
#1: Åsa

Presentförslag: köp en massa ansiktmasker och fotskrubbar och bubbel från systemet och så kör ni tre brudar hemmaspa nån kväll när Milla kommit hem!

2010-08-23 @ 14:02:26
#2: milla

är på mombasas flygplats just nu. om 20minuter flyger vi till nairobi och imorrn kl 10 går flyget hem.



du fixar en toppenpresent tror jag.

älskar dig syster!!

kramar

2010-08-23 @ 14:53:57
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: