2010-08-31
13:27:38

mer VM
kom på att jag inte lagt upp så mycket bilder från när Sara och jag var i norge och kollade på VM. så här kommer några fler bilder :)

VM 2010
frankrikes juniorduett - gillar startposen
fransk junior Alexia - läskig tjej
japans senior Världs mästare 2010 Tomoe Nishigaki - silverbrallan
 italiensk senior Martina Carcea - galet vig
Erica - HEJA SVERIGE
är man i bergen så måste man ju se det ovanifrån så jag började klättra
åsa posa vid damman/fontänen :)

det här får räcka med bilder för stunden kommer kanske fler sen :)

anna har fått VM-dvderna idag.. men jag har inte fått mina hoppas dom kommer i morron!!

och bara för att jag har fattat hur man länkar filmer nu så bjuder vi på ett VM-program!


Shuichi Kawazu - Japan Världsmästare 2010

puss på VM


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: